JUST THE THREE OF US

Foto: Ellie i bärselen inne på Konsum

Jag vaknade som i koma i morse. Natten har gått jätte bra.
Så det är inte det att jag inte fått sova utan jag är väl bara trött helt enkelt.
Jag ställde in promenaden med Linea och hennes pojk och vovve. Jag låg och drog mig i sängen till halv tio istället.
Idag är det som sagt vara inomhus och mysa hela dagen som gäller. Tror både Ellie och jag behöver lugn och ro.
Ellie har hängt i bärselen när vi var varit ut med med Tindra och handlat frukost. Hon somnar så gott i den och älskar verkligen hänga i den.
Hon sover just nu på mig sötisen och snarkar.
--
I morgon är det efter kontroll för mig på MVC.
Iiii lite nervöst...
Då skall jag också ta upp problemet med min ljumske (jag har ont , har ingen balans på de benet, inte samma kraft som vanligt) och de bortdomnade partiet på låret (antagligen efter epidural bedövningen)...
--
Men nu! Skall tjejligan krypa upp i soffan och kolla på all skit som går på tv på dagarna.
Kram!



Kommentarer
Postat av: emma

gullunge, så gosigt hon har det. :)



Ska också till Mvc imorn. Lycka till!

2011-05-26 @ 15:39:59
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0