I LOVE MY FRIENDS


Foto: På Tindra vår voffsa (den förstfödde som jag brukar säga)



Denna helgen har varit så lugn och skön!
I morse när jag vaknade kände jag mig så fruktansvärt utvilad! Så skönt!!
Idag har jag umgåtts med fyra av mina bästa vänner, Pia, Maria, Angela och Linda. Angela bjöd på fantastisk god fisksoppa och fruktsallad till efterrätt. Det var så trevligt att se alla tjejerna och deras underbart söta barn.
Nästa gång vi ses har jag och Maria varsin liten nyfödd..
Tog några foton med iphonen men de blev inga bra bilder så jag bjuder på fina bilder på min underbara hund istället.
--
By the way: Fick precis mms av mamma på vaggan som är färdigmålad. Och så har hon skrivit:
-Nu får han komma.
Gud vad rolig hon e!
Jag fick också veta att vaggan är från 1970 så jag och mina syskon har ju också vaggats i denna. Då blir det ju ännu roligare att jag själv har vaggats i denna vagga!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kan tänka mig att ni hade det mysigt! Kul sen när era små kommit oxå :)

Din bästa vän Angela har på kort tid blivit en av mina bästa vänner oxå.. hon är underbar på alla sätt och vis! Och det är jag säker på att alla i er tjejliga är.. måste vara så mysigt då ni alla är i samma stadie i livet. Jag är tyvärr ganska många år före min vänner..

Kram kram!

2011-03-20 @ 20:52:21
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Ja, i början gjorde jag ju inte det pga att jag inte ville förstöra bilder + att det var jobbigt att öppna varje bild på photoshop, men nu när man kommit in i det är det SÅ lätt och värt varenda liten fjantig sekund :D

2011-03-21 @ 16:38:55
URL: http://madeleines.se
Postat av: emma.

fin bild

2011-03-23 @ 20:17:36
URL: http://decemberemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0