flower power

Vita tulpaner på öppna spisen.



Rosa pelargon mårbacka i sovrumsfönstret.


Rosa tulpaner på köksbordet.
Har köpt lite nya blommor så det känns extra mysigt att gå omkring här hemma.
(Förutom den omysiga målaren jag har här hemma)
Men wiiiii jag e ju mamma ledig.. ...
15 dagar till beräknad förlossning idag.
Och jag är i inne i vecka 38 (men är fullt gången 37+5!)
Undra när bebisen bestämmer sig för att komma? Kommer jag gå över tiden tro?
Gjorde ni det?
Vädret är ju fantastiskt så jag har redan tagit två härliga promenader med hunden.
En mindre härlig promenad strax innan fem i morse, då hon visade mig att hon var nödig (då jag ändå var uppe och skulle dricka vatten och besöka toaletten.)
Andra natten i rad nu.. Hon är dålig i magen stackaren...
I kväll är det sista magplasket!
Foto: av mig

Kommentarer
Postat av: maria your best friend// hi hi

Mysigt med massa blommor!! Allt grönt i växter ger en positiv energi, hörde jag i helgen av Ernst på tv, så sug in!! Kram

2011-03-28 @ 14:28:48
Postat av: emma

vackert med blommor!

Hoppas du mår bra. :)

Nu får vi njuta av tiden, man vet ju aldrig när bebisen tittar ut.. såå spännande. :)

Sköt om dig!

kram

2011-03-28 @ 16:27:47
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: angie

Mysigt du har det nu när du är hemma! Blommor är det bästa som finns! Finns blomsteraffären kvar där på hörnet? Där var man många ggr. Även fast den inte är så jätte rolig.....

Puss du fina!

Love your Angie

2011-03-28 @ 17:00:08
Postat av: alfamamma

Hemmet känns så mycket trevligare med blommor.

2011-03-28 @ 17:03:44
URL: http://alfamamma.blogg.se/
Postat av: Elle

Gud, vad roligt att du hittat till min blogg och att du tycker om den! Och så roligt att jag, tack vare din kommentar, hittat till din fina. Blir så nostalgisk när jag ser alla dina bilder på din fina mage och alla förberedelser runt bebisen. Åhhh, vad jag kan sakna! Ta tillvara på varje tillfälle och njut för det är SÅ speciellt. Och det blir aldrig riktigt samma som med första barnet. Fast det är underbart varje gång ändå ;)



Lycka till önskar jag dig. Jag kommer tillbaka hit fler gånger. Många gånger. //Elle kviddevitt

2011-03-28 @ 21:42:16
URL: http://www.kviddevitt.blogspot.com
Postat av: Ann

Vad mysigt du har gjort det. Nu börjar det närma sig :)



Allt bra med dig?

2011-03-29 @ 09:12:49
URL: http://annherminehansen.blogg.se/
Postat av: Tant Johanna

Så mysigt du har det :)

Syns vi ikväll?

Kram

2011-03-29 @ 11:54:48
URL: http://tantjohanna.elleinterior.se/
Postat av: marika

tack alla, ni förgyller mina dagar med era fina ord!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0