a star is born

Foto: Ellie i ett av sina favorit plagg, jeans body med vita stjärnor från Zara
Natten till idag sov Ellie nästan hela natten. Okej då.. hon vaknade vid halv två och så la vi oss för att amma.
Men hon somnade efter några få sugtag.
Sen vakna vi igen vid sju. Kan nätterna alltid vara så tro? Gud så skönt det skulle vara. Nu har ju Ellie varit en ängel på nätterna faktiskt. Det har varit några få nätter då hon velat äta timmar i sträck men det är ju på grund av min mjölk och inte på henne.
...
Tänk att Ellie ändrat sig så på så kort tid. För två veckor sedan satt jag som utsliten mamma och grät på både MVC och BVC. Jag var så trött och bara grät hela tiden.
Nu är hon som en ny baby. Nu får jag knappt gå runt och bära henne här hemma. Hon vill sitta i babysittern eller ligga ner och titta runt. Hon skriker aldrig om det inte är för att hon e hungrig. Och jag hinner laga mat till mig själv. Och jag kan sova med henne på dagen.
På Torsdag är hon 2 månader gammal.
I morgon skall vi träffa läkaren för en två månaders kontroll. Berättar mer efter det imorrn.
..
Ellie nassar sängen och nu ska jag pussas med min K som jag kommer sakna jäkligt mycket, han åker nämligen till Florence med jobb imorgon....
Hur ska detta gå?



Kommentarer
Postat av: Pappa.

Hej, så roligt att det funkar så bra för dig nu med Lilla Ellie, älskar dig så mycket och Ellie.

2011-06-14 @ 10:06:46
Postat av: Madeleine

Underbar body på en underbar liten tjej!

2011-06-14 @ 11:18:39
Postat av: angie

Åh va härligt att höra att allt går så bra nu! Blir glad när du är glad! Älskar er! Pussar!

2011-06-14 @ 12:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0