snutte

Foto: Ellie
Snutten från Teddykompaniet har nästan blivit ett måste nu för att Ellie skall somna eller sova.
Ellie fick sin snutte av min vän Linda. Ni hittar denna snutt variant i dem flesta barn butiker.
..
Tack alla fina för era råd om bitring till Ellie. Herregud jag hade ingen aning att barn kunde på
tandsprickning så tidigt!
Men där ser man....
Ska fixa bitringar till henne då! Något jag har dåligt samvete för att inte ha införskaffat är ett baby gym.
Ellie utvecklas ju så enormt nu och jag tror ett baby gym skulle varit fantastiskt bra nu för henne att fortsätta sin utveckling med.
Jag vill ha era tips på vilket baby gym jag skall välja till henne!
Vad har ni för något? Jag vill ha era råd igen!!
Tack snälla!
Trevlig kväll fina vänner!
By the way: Nallen ni ser som ligger bredvid henne fick hon också av Linda.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Min son älskar sitt babygym och han är ca 2 månader nu. Det gäller att lägga honom där när han är på bra humör, då ligger han där och sparkar och viftar med armarna och skrattar högt! Vi köpte ett babygym på IKEA som inte kostade så mycket, det som är runt och gjort av tyg, och det verkar ju fungera!

2011-07-12 @ 22:28:43
URL: http://hemhus.blogspot.com
Postat av: Sandra

Vi skaffade ett babygym till Vilja ganska tidigt och då tyckte jag att det var jättebra, nu använder vi det dock inte lika mycket då hon vill ta i allt och smaka på allt. Då fyller inte babygymmet vi har någon funktion längre, så vi ska packa ner det och kanske kommer det till användning senare i hennes utveckling. Nu funderar vi på en lekmatta i stället :)

2011-07-12 @ 22:33:29
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Tina - Minnas mamma

Lyx att kunna svälja tabletter sådär. Min syster brukade alltid "styla" när vi var små och ville svälja tabletter framför mig när jag tittade på så jag skulle tycka hon var duktig, eftersom jag själv inte kunde svälja dom.. Hehe

2011-07-13 @ 10:07:35
URL: http://hejtina.blogg.se/
Postat av: Elle

Åh, vilken underbar bild på en liten underbar liten unge! Det är så mysigt att få läsa och titta här hos dig och känna på lite av den underbara lilla "bebisbubblan" jag så väl kommer ihåg och längtar tillbaka till.



Och du tack så mycket för din fina kommentar hos mig! Jag blir verkligen glad! Kram till er från mig.

2011-07-14 @ 01:48:58
URL: http://www.kviddevitt.blogspot.com
Postat av: marika

Hanna- tack för din kommentar! har faktiskt kollat på IKEAS gym.

Sandra- Såg att du tagit fram ditt babygym till Vilja gen :-)



Postat av: Nina

Vi har ett Laban babyym som vi fick i present av vänner precis när Isak föddes, så vi behövde inte fundera på vilket vi skulle välja :) Den är jättebra, det har använts väldigt mycket i några månader nu men nu har han börjat dra i figurerna för att stoppa dem i munnen och sparkar och slår med benen så den har inte samma funktion som den hade tidigare :)

2011-07-14 @ 21:52:25
URL: http://indi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0