PHOTO ALBUMS

Har haft en jätte mysig dag på stan idag med pappa (morfar) och hans särbo Veronica (plast mormor).
Pappa hade Ellie i bärselen hela tiden. Hon är så fruktansvärt nyfiken på allt nu. Hon vill inte sova eller äta.
Titta på allt är det enda som gäller nu. Upptäcka världen!
Hon slockna i och för sig en stund och låg så gott på morfars bröst.
Lite jobbigt att hon bara äter cirka 40-60 ml per gång. Det blir hon ju inte mätt på ...
Sen blir hon ju övertrött till slut också för att hon inte vill sova så hon blir lite gnällig när klockan blir mer.
Fast då räcker det att vagga henne med nappen i nån minut. Sen går ögonen i kors och så slocknar hon.
Hon ligger nu avdäckad i bara blöja i sin spjälsäng.
Hon växer så enormt fort nu. Fick köpa ny storlek på blöjorna idag liksom!
Tänk nu är det snart bara en månad kvar tills vi ska börja med smak portioner. Otroligt!
Det positiva med att hon också är så nyfiken på allt och alla är ju att just andra kan bära henne. Så inte jag har henne fastklistrad som en liten apa på mig.
När hon blir övertrött och gnällig då är det bara mamma som gäller! Läste på Emmas blogg att Leia är likadan nu.
Är väl en snart tre månaders period dom är inne i.
Pappa köpte ursöta kläder på Zara till Ellie.
- Från "new collection" sa han hela tiden.
- "Först i stan med de är lilla Ellie".
:-)
Sen fick jag fina rosa album från Åhlens och fina pennor. Så nu skall här börjas fixa fina foto album till Ellie!!
Ska sätta igång nu med en gång faktiskt när Ellie ligger och sover!! Åh vad roligt!!
Tack min bästa vän Maria (och blivande gudmor till Ellie) för tips om dessa album!
<3 <3 <3 <3
By the way: Och tack till Hanna´s Room för rea tipset på den snygga kimonon på H&M! Jag haffa mig en idag.
Och då sprang jag också på min vän Johanna som också haffat en. Hanna du inspireras oss nått enormt med din grymt snygga, personliga stil!!

Kommentarer
Postat av: Evelina - BF 5 juli

Album som är såå roligt att göra :) Kommer bli superfint :)

2011-07-03 @ 15:11:58
URL: http://evelina84.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad mysigt med ett album, jag måste verkligen börja beställa bilder så man kan sätta in i album det är så mycket mer personligt än att ha det på datorn. Hon är så söt eran Ellie

2011-07-03 @ 20:20:11
URL: http://ida-liteommittliv.blogspot.com
Postat av: Hanna

Lägg av va ni e härliga!! Blir så glad! Tack för en fin blogg och grattis till lillan! Såå söt!

kram

H.

2011-07-07 @ 15:38:12
URL: http://hannasroom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0