my sick honey bunny

Foto: av sjuklingen

Idag vaknade jag tidigt av att bebisen börja röra på sig för fullt i magen. Och magen skrek efter frukost.
Jag gick upp och tog mig ut i busvädret för att rasta hunden först.
Sen såg jag till min glada förvåning att Konsum har nya öppetider 8-22 ALLA dagar!
Så jag kunde gå in och köpa allt det lilla extra som min sambo tycker om. Min sjukling till älskling ska ha det bästa!
Så det blev en vanlig "svensson" frukost idag som han gillar. =)
Tunnbröd, knäckebröd, nybryggt kaffe, Cornflakes, skivad frukt, skivade grönsaker, rökt skinka, leverpastej, Mor Annas smörgåsgurka, Brämhults apelsin juice, och egen blandad saft apelsin/ananas, marmelad från Ekerö, och vi får inte glömma GT med bilaga och massa kändisskvaller.
Nu är klockan halv elva och vi har vridit tv:n från vardagsrummet så vi kan ligga i sängen och titta på film.
Mys lördagen har börjat!

Kommentarer
Postat av: Hem och Lycka

Mums vad härligt med en rejält mysig frukost! Tack för hälsningen hos mig och grattis till bebisen i magen!



kram Mia

2011-01-08 @ 16:16:20
URL: http://www.hemochlycka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0