CLINIDERM

Foton: från här

31/1 TÄVLINGEN AVSLUTAD


Jag har under två veckor testat Cliniderms hudvårdserie och måste säga att jag är mycket nöjd!
Serumet och dagcremen är oerhört uppfriskande. Och jag som börjat känna mig trött och grå i huden nu under min graviditet har känt en ny lyster under dessa två veckor då jag använt serien.
Ni kan läsa mer om hudvårdserien HÄR.
Nu har jag möjlighet att erbjuda er en chans att också på testa Cliniderms hudvårdserie!
Allt ni behöver göra är att svara rätt på denna fråga:
-Hur förvaras krämen "Instant cooling Eye Gel" för att få bästa effekt?
Svaret finns på deras hemsida.
Maila mig erat svar till [email protected] och lägg sen en kommentar här på bloggen där ni motiverar  varför just ni skall vinna ett paket
med Cliniderms hudvårdserie.
I paketet ingår:
-Active Protection Day Cream, 5 ml
- Age Delay Serum, 2 ml
- Ultra soft Cleansing Milk, 5 ml
- Barrier Repair, 5 ml: Extra rik formula som effektivt skyddar torr och stram hud.
- Optimal Strength Night Cream, 5 ml: Stärkande nattcreme för normal till torr hud.
- Ideal Balance Skin Tonic, 5 ml: Uppfriskande och milt exfolierande ansiktsvatten för normal till torr hud.
Tävlingen pågår till den 28:e Januari, sen kommer jag presentera vinnarna här på bloggen.
Glöm ej maila svar + motivera här på bloggen.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: lejnox

Jag är också gravid så tänker mig att det skulle kunna göra samma underverk för mig som du beskriver det på dig.



TACK!

2011-01-13 @ 08:11:14
URL: http://lejnox.blogspot.com
Postat av: marika

Hej!



Vad roligt, skall kolla in din blogg genast! Så roligt när andra gravida hör av sig!

Postat av: Malin

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!

2011-01-13 @ 21:43:45
Postat av: Anonym

skulle vilja vinna för att jag har sån otroligt dålig hy, och det är så kul att läsa din blogg!!

2011-01-14 @ 11:15:14
Postat av: Johanna

Jag skulle verkligen behöva testa något nytt till min vinter trötta hy! Har aldrig testat detta märket innan men litar helt på din åsikt :)

2011-01-15 @ 10:37:00
Postat av: Johanna

Jag är nybliven mamma sen 6 mån och min hy har blivit helt kaputt efter graviditeten då man hade en perfekt hy, hår, naglar i 9 mån. Så jag skulle gärna testa och se om man kan få ens en uns av sitt forna jag tillbaks.



Sen ett tips, försök hitta (om du inte redan har) bra hårprodukter innan bebin kommer, mitt hår blev oxå helt kaputt efter.

Så det behöver riktigt mycket boost.

Lycka till!

2011-01-19 @ 22:16:51
URL: http://vitahusett.wordpress.com
Postat av: Anna

Jag känner mig så torr och trist och behöver uppfriskande nya

krämer!

2011-01-20 @ 21:19:23
Postat av: Pia

Många vakna nätter lämnar efter sig mörka ringar och trött hy:-) Nu när jag äntligen med stark medicin fått bort mina eksem vill jag verkligen jobba på att hålla min hy fräsch!!! Please!!!!!!!!!!!

2011-01-26 @ 07:41:10
Postat av: Elin J

Min hy har med åren blivit känsligare för dessa kalla, torra vintrar, men det är svårt att hitta bra produkter som verkligen hjälper. Just nu är jag mitt uppe i renovering och målning av vår nya lägenhet och när allt fokus ligger på vilken färg väggarna ska ha och var möblerna ska stå, har jag märkt hur lätt det är att glömma bort att sköta om huden som blir snabbt blir torr och fnasig. Jag är väldigt nyfiken på att testa om Cliniderms produkter kan hjälpa mig hålla huden ung och fräsch!

2011-01-31 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0