id.bare minerals

Foto: av mig
Dagens shopping!
Det blev ett nytt id puder.
Men jag fick också med mig en liten burk med Laura Merciers foundation som jag funderade på.
Kände inte för att chansa, så jag får testa den först och se om den är nått för mig.
Och så köpte jag en lite större necessär från Au Maison. Tyckte om färgen väldigt mycket.
Blev också lite annat som nagellack, deodorant med mera. Det var skönt att strosa runt lite i min ensamhet och titta runt.
Köpte också en rosa och en blå mössa i strl 50. Hade inte det insåg jag när jag skulle packa väskan..
Jag köpte inte detta idag men jag måste bara tipsa er om ett torrschampoo som jag använder.
Lee stafford for oily roots. Kan inte leva utan detta.
Slipper jag tvätta håret för ofta och så får jag den volymen jag vill ha.
Nu kommer Klas alldeles strax och så ska vi laga torsk med äggsås, yummie!
Håll tummarna på att bebisen vill ut snart....

Kommentarer
Postat av: lejnox

Det där torrschampot gillar jag också, väldigt bra! Men är det nån särskild variant för brunetter du har (försöker läsa vad som står på lappen)? Det skulle jag behöva i så fall.



Kokt torsk med äggsås har jag också varit så sugen på det senaste, måste äta det snart!

2011-04-13 @ 18:39:23
URL: http://lejnox.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh tack för tipset! Jag behöver ett bra torrshampoo.. var hittar jag det?

Tror jag kikat in här hos dig 20 ggr om dagen de senaste dagarna samt frågat ut Angie.. hoppas på att hon skvallrar när ni åkt in ;)

Om vi inte "pratar" igen (läs: kommenterar på varandras bloggar) nnan det är dags så LYCKA TILL!! Kramar!

2011-04-13 @ 19:54:21
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Sarah

Man blir ju liksom nyfiken nar du inte bloggar... Jag gissar att bebisen ar pa vag, om den inte redan kommit. Hoppas allt ar bra!

2011-04-14 @ 19:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0