ANGEL(A)

Fina Angela håller Ellie
Ellie sov så länge, gott och tryggt i Angelas famn
Ellie fick paket!!
Och (OJ!) så fina presenter hon fick!!
Foto: av mig

Idag har Ellie varit en riktigt liten ängel...
--
På tal om änglar!
En av mina bästa, finaste vänner Angela (Angie) besökte oss idag.
Hon kom som en frisk fläkt hem till oss!
Hon hade köpt med sig massa frukt och ställde sig i vårat kök och skar en god fruktsallad som hon serverade med vaniljglass till oss.
Sen fick jag en ELLE Interiör tidning till mig själv,
-"Kan ju vara skönt att läsa något annat än barn tidningar" sa hon.
(gud så härlig hon är)
Sen bar hon omkring på Ellie hela tiden. (Och Ellie älskade ligga där i hennes famn.)
Åh vi hade så mysigt!!
Och vilka fina presenter Ellie fick.
(Gud du hade verkligen inte behöv köpa så mycket Angela!)
Hon fick en mobil från JaBaDaBaDoo mobil (som jag längtar och sätta upp, skall visa er sen hur det blev),
en ursöt "prinsesssak" att hänga på sängen, och inte minst en jätte fin kudde från Green Gate.
Du är helt fantastisk min vän!!


Kommentarer
Postat av: angie

Åhh gumman..... snyft

Jag blir helt tårögd när jag läser vad du har skrivit.... TACK!! Blir så glad!!

Jag njöt av varenda minut med Ellie i min famn & längtar tills jag får komma igen! :)

Underbar liten flicka ni har Marika & Klas!!! Ni e supergoa & bra föräldrar!



Älskar er alla!



Puss&kram Angela

2011-04-30 @ 19:58:07
Postat av: Maria

Bästa Angela! Vilka jätte fina grejer och vilka fina kort på henne och Ellie :)

Hon är så omtänksam.. inte alla som tänker på den nyblivna mamman på det viset..

Kram på er!

2011-04-30 @ 20:50:12
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0