You will se it

Första ringen i filmen är underbar och sen vill ha ringen som rör sig, (bland annat).
Tro mig ni kommer se vilka jag menar.
Men allt är jätte snyggt verkligen.
En av dom coolaste hemsidorna jag sett. Smycken Björg.
Önskar så att jag varit i STHLM under fashion week. Men men, nu är det som det är när man jobbar med att skapa kläder och att inte köpa externa varumärken. Då är man helt enkelt INTE så populär. Inbjudan kan man drömma om. Men slinka in på mässor kan man ju alltid. ;-)
Nu kommer snart några vänner med deras lilla vovve. Dom ska sova här tills på söndag, ska bli super mysigt!!
Dricka massvis, äta gott, gå långa promenader med hundarna står på schemat.
By the way: Imorgon fyller min bästa vän 30 år!! Grattis i förskott min fina M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0