NO TITLE

Foto: A
Tanken var att åka till Göteborg hela helgen men stan är insnöad!!
Kan inte låta bli att tycka att det är super mysigt.
Kom precis hem efter att ha:
1. Beställt nya Ray Ban.
2. Kollat på hur vovven och kärleken lekt i snön efter att jag insåg att snön går upp till mina lår.
3. Handlat vitt på bolaget.
4. Inhandlat mat till kylskåpet.
5. Lämnat in mina Hunter stövlar på Jolina. I väntan på att se om jag får nya.
I kväll kommer Tobbe på besök. En mycket trevlig kille från stan som vi lärt känna.
Han är inblandad i visitkortet som finns på vårt kylskåp.
Vad ska ni göra idag?
By the way: Jackan jag bloggat om innan finns nu i svart på nätet. Grön dyker upp någon vecka senare.

Kommentarer
Postat av: tove

oh gillar bilden! snygg blogg också, i like

2010-02-20 @ 16:45:49
URL: http://fashionshootbooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0