Feel like shit


Foto: Abbey Lee in Pop Magazine


Först nu sitter jag upp. Men det är svårt att röra mig genom att skriva på tangent bordet utan att må illa måste jag erkänna.
Men värst har huvudvärken varit. Oh myy goood.
Jag mår verkligen -piiiip-.
Hur kunde jag bli så här dålig?
Jo ett tips till er alla:
Ät en rejäl måltid innan du håller i dig, vin, sprit, sprit och ännu mera vin. Åt du inte innan, så ät en rejäl fet måltid innan du går och lägger dig. Annars blir ni dåliga. Så dålig som jag är idag.
Tur är att jag har världens bästa man här hemma som har tagit hand om mig genom att:
hälla i mig litervis med vatten, tryckt i mig tre st Treo, han försökte ge mig te och smörgås men det gick inget vidare, han har gått och handlat mat, gått ut med voffsan två ggr, diskat alla 50 glas från går kvällen (vi var 5 pers) och det är väl tur det, för annars vågar jag inte ens tänka tanken vad som kunnat hända om jag levt ensam.


By the way: Tobbe du som sa igår att tjejer inte klär i lugg?

By the way 2: Tack Johanna, Adam, Tobbe och Klas för en jävligt rolig kväll igår! Nästa helg gör vi det ännu grymmare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0