i love you so, our little baby in there....

Det är så roligt att titta på bebiskläderna.
Vika dem, lägga dem i storleksordning, räkna hur mycket plagg jag har, göra små outfits.
Låter nog jätte freaky för vissa...
Men man blir lite bebis knäpp kan man säga!
Just nu när jag sitter här med datorn så rör sig bebisen för fullt!
Jag tänkte filma magen och skicka genom whatsup till Klas som är i Stockholm
(han är på middag med Filippa K just nu på Grill).
Men min filmkamera i min Iphone är borta!! Eller har jag nånsin haft nån?! Skit sur blev jag i alla fall, jag är helt säker på att jag kunnat filma innan.
Det är i alla fall så häftigt hur tydligt man ser hur bebisen rör sig i magen nu. Innan såg man små knuffar höja upp magen, men nu ser man hur hela magen kan vrida sig, eller magen blir helt sned för bebisen trycker sig mot en av sidorna och sparkar mot den andra, eller ser hur bebisen gör riktiga sparkar nu istället för bara små knuffisar.
Vem är du där inne? Och hur har du det? Hur ser du ut? Gud vad nyfiken jag börjar bli.
Drömde i natt att jag kunde känna alla tår och hela foten på bebisen.
Sen kunde jag öppna upp magen precis som när man tittar ner på magen under tröjan.
Och där låg en liten flick bebis.
Det var så verkligt i drömmen hur jag kände på dem små söta fötterna. Smekte dem små tårna...
Åh vad jag älskar dig, vår bebis, innan jag ens vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår dig helt! (:

men snart är de små liven här..



Fina kläder, vart är de ifrån?

2011-02-02 @ 14:40:37
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0