we made it!

Jag var så ledsen igår kväll när jag tänkte på att Klas skulle börja jobba idag igen.
Men gud så bra det gått hittills!
I natt sov vi jätte lite (Ellie var vaken mellan 3-6 och sen vakna vid 7 igen)
men vi tog oss ut på promenad vid nio för att rasta Tindra och det var helt underbart!! Energin bara finns där konstigt nog. Kände mig som en supermamma som gick där med vagn och hund! :-)
Ellie somnade i vagnen och sov i vagnen nästan en timma sen när vi kom hem så jag fik äta frukost och fixa i ordning mig i lugn och ro.
Nu har vi precis ammat klart och Ellie ligger och tittar och jollrar i soffan. Åh vad söt hon är!!
Vi väntar på att tantjohanna ska komma hit och hälsa på oss idag!

Kommentarer
Postat av: angie

Det kommer att gå jätte bra hemma gumman! Du ÄR en supermamma! Jätte duktig! Fick ni upp mobilen igår!? Blev det fint?

Mysigt att Johanna kommer! Hälsa ifrån mig!!



Kram på er!!!

2011-05-02 @ 11:54:38
Postat av: madeleine

Så mysigt men visst är det lite pirrigt den där fösta "ensamma dagen".

Va härligt med finbesök!

kram

2011-05-02 @ 12:11:39
Postat av: Morfar

Jag vet att du fixar detta gumman. älskar dig. ge Ellie en puss.

2011-05-02 @ 14:36:48
Postat av: anna

Så länge man inte ställer för stora krav på sig själv så brukar man fixa det, fast visst är det underbart så länge pappan får vara hemma oxå.



Njut av lilla skruttan och skit i dammråttor och annat så kommer det att gå precis hur bra som helst :)



Kramar

2011-05-02 @ 17:39:47
URL: http://varjedagettliv.blogg.se/
Postat av: Emma

Klart det går bra, du är säkert en grym mamma. :) med kärlek kommer man långt! Hoppas du får sova lite mer på natten snart bara.



Allt gick bra på hembesöket. En väldigt trevlig sjuksköterska. Leia har gått upp 700 gram sen födseln. :) hon älskar att äta. Hur mkt har Ellie gått upp?



Ha det fint!

2011-05-02 @ 18:25:55
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: marika

angie- tack va du e snäll! nej den är inte uppsatt ännu, måste köpa matchande snöre först! :-)

madeleine- kram

pappa- älskar dig också

anna- ja gud dammråttorna får vänta! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0