SPOILED BY MY LOVELY FRIEND

Foto: Halsband med ingravering med Ellies namn och födelsedatum som vi fick av underbara Veronika.



Foto: Veronika och Ellie



Foto: Så här glad gör Veronika min lilla tjej

Igår kväll kom min fina vän Veronika och hälsa på oss. Vi syns så sällan nu när hon bor i Stockholm. (så synd)
Vi träffades då vi jobbade på JC ihop och fann varandra direkt. Detta var 2004. Hon är helt underbart genomgod denna fina människa. Jag minns så väl då när jag fick mitt hjärta brustet av en gammal idiot till kille jag sprang för mycket efter i flera år. Hon sprang hem till mig i pyjamas, gympadojjer och mössa. Där satt hon och trösta mig hela kvällen. Jag tror hon skulle kunna gå över döda lik för min skull faktiskt.
Jag blir så bortskämd utav henne nu. Hon plockar undan, passar Ellie så jag kan duscha, äta i lugn och ro m.m.
När jag påpekar hur hon skämmer bort mig och Ellie då svarar hon:
- Det är ju jag som blir bortskämd med att få gå runt och hålla denna underbara lilla tjej.
Ellie fick så fina presenter. Kläder och detta sååååååå fina halsband!!! Åh gud vad jag längtar till den dagen hon kan bära det.
Jag fick också ett snyggt armband av henne.
Nu ska vi fortsätta vår mysiga dag.

Kommentarer
Postat av: angie

Fina fina Virre!! Saknar henne! Hon har alltid varit så omtänksam och snäll! Puss på er!

2011-05-28 @ 22:06:33
Postat av: Patrik

Vilken tur jag har som bor med henne:)

2011-05-29 @ 19:47:00
Postat av: Jessika

Återigen måste jag säga att du har en sådan fin blogg :)! Otroligt fina kort. Har en liten fråga angående halsbandet du fick. Vet du var det kommer ifrån?

Jessika

2011-06-06 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0