trettioåttaplusett

Foto: boards på fina kläder från Oii design. Hade inte tackat nej till ett presentkort därifrån..
---
Idag har vädret inte riktigt varit lika nice som det varit tidigare i veckan.
Usch de har regnat, blåst, varit kallt och ruggigt.
Typiskt att jag då skulle till regniga staden Borås...
Har klippt håret (klippte väl en tio cm och klippt upp de en del) och slingat (min egna färg men lite solkysst) ,
Jag är oerhört nöjd!!
Jag sa det att nu får aldrig någon annan röra mitt hår igen.
Jag klipper mig hos Pia på Hair People i Borås.
I morgon är det tvätta bebis grejer, besöka BM för ny rutin koll och packa BB väskan.
Jag har tänkt att få in ett kanelbullsbak också.
Får se vad jag orkar. Idag blev jag helt slut efter trippen till Borås och fick sova i två timmar...
--
By the way 1: De senaste tre dagarna har börjat kännas annorlunda.. Så jag har verkligen trott några gånger att nått varit på gång... men no no. :)
Jag följer Ebbas blogg och hon verkar gått över några dagar nu. Men det sägs ju i och för sig att bebisen kommer när h*n är redo helt enkelt. Och det är väl lika bra det!
By the way 2: En låt som spelas på repeat här hemma är den HÄR just nu.

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Maxxan, vi vill se bild på ditt hår.

Bra att du besökte frisören nu innan bebisen kommer ifall du inte hinner gå dit på ett tag..



Sov gott inatt, jag ska gå och snusa lite på lilla Maja nu <3

2011-03-31 @ 21:04:59
Postat av: marika

hej lindsey!



åh va gott jag längtar till jag kan snusa!



kanske visar bild på håret i morgon!



kram

Postat av: Dijana

Det är verkligen bra att bebisen kommer ut när den är redo. Min Theo kom ut 2 veckor efter beräknad förlossning och vägde "bara" 3170 gram. Vilket BM och alla räknar som lite men jag skulle säga att det känns rätt så lagom att trycka ut en 3 kgs bebis:D.

2011-03-31 @ 22:17:49
URL: http://littleoneinmyheart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0