2011-03-07



Foto: jag, Klas och Tindra


"man ska ha husvagn" , den låten sjunger i huvudet på mig när jag ser hur likadana jag och Klas såg ut igår.
Enda skillnaden är min fina gravida mage (som liknar en "ölmage under den herrkoftan :)
haha

Haft en väldigt skön helg, hoppas ni haft det också!





By the way: GRATTIS MIN ÄLSKLING IDAG PÅ DIN DAG!
Älskar dig så och
jag är så oerhört lycklig med dig.
Ser så fram emot att se hur underbar pappa du kommer vara åt vårat lilla knytte som vi skapat.

Puss!


Kommentarer
Postat av: angie

Grattis på födelsedagen Klas!!!!

Många kramar ifrån Angela Pier Elvin Herman



Ps Fina ni e!!!!

2011-03-07 @ 20:58:37
Postat av: marika

tack fina angie, miss you, syns vi 20:e?

Postat av: marika

tack fina angie!!!

miss your, syns vi 20:e?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0