ZEBRA BABYGIRL

Foto: shoppat till Ellie
Foto: shoppat till Ellie

När jag träffade fina Emma och Leia så hade lilla söta Leia dessa snygga zebra byxorna på sig.
Det var väldigt mysigt förresten! Vi promenerade genom Slottskogen och åt räksmörgås i Botaniska Trädgården.
Hoppas vi ses igen. Man har ju så mycket gemensamt med våra små som är födda så nära.
Och när jag såg byxorna hänga där på H&M igår var jag tvungen att köpa dom.
Nu ångrar jag att jag inte köpte en större storlek också som hon kan ha senare.
På H&M blev det en ribbad body utan ärmar i ljusrosa. En kofta som vi redan har i mörkrosa
(enda rosa jag shoppat själv innan till Ellie) och grått men nu följde ljusrosa med hem.
Lång ärmad body i ljusrosa och mörkrosa långärmad body. Jag har ju inte köpt rosa innan men nu blev det helt plötsligt flera plagg i den färgen!?
På KappAhl blev det 3 bodys betala för två. Alla i vitt, en långärmad, en kortärmad och en linne variant.
Sen den söta koftan i cremé vitt.
Billigt, bas och bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Fina kläder! Den tunna koftan från Kappahl har Leia också. :)



Klart vi ska ses igen! Ha en fin dag, kram

2011-06-28 @ 11:37:22
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Nina

Jättefina kläder! Zebrabyxorna är bara för söta!

2011-07-05 @ 22:23:20
URL: http://indi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0