she inspires me

Foto: Hemma hos Johanna och A

Att vara mamma ledig och att Klas har semester är helt underbart.
Dagarna blir så långa och vi försöker verkligen göra så mycket som möjligt nu när vi är hemma i Göteborg men ändå samtidigt ta det jäkligt manana. Underbart att sommaren också bjudit på så bra väder så länge nu.
Idag kom till exempel Karin min vän förbi på en snabb visit hem till oss men ändå tillräckligt länge för att snacka
om allt och inget.
..
By the way: Ni följer väl Johannas blogg som ni hittar HÄR?
Om ni tycker bilderna visar en snygg nyrenoverad lägenhet så ska jag säga er....
att i verkligheten är den helt galet fin!!
Helt makalöst vad duktiga dom är på att få till sitt hem. Dom har ändå renoverat den helt själva
(alltså heeelt själva)!
Jag har varit i deras två andra tidigare lägenheter dom haft innan i Borås (den senaste var helt makalöst fin också) och dom har alltid inspirerat oss med sin grymma stil!!
Johanna inspirerar mig i allt hon gör. Hennes matlagning, bakning ska vi inte ens tala om...
Hon är ändå massa år yngre än mig men det känns som vi är jämngamla och det har det alltid gjort sen vi träffades 2007 (var det va J?).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0