maternity clothes

Foto: alla mamma kläder från TopShop

Nu när magen/jag växer så fort börjar det bli svårt att veta vad jag ska ha på mig.
Och jag känner för att köpa lite mamma kläder. Vad jag mest är trött på (redan) är att gå runt i tights.
Jag vill bära jeans!! Jag som jobbar med denim hela dagarna mår dåligt när vi tillverkar/provar massa snygga jeans. Och så kan jag inte köpa ett enda par för att jag inte kommer i någonting med denna fotbollsmage.
Kan, kan jag ju men då får jag vänta till sommaren (om jag nu går ner mina kilon snabbt).
Därför kollar jag runt nu massa efter mamma-jeans.
En kollega på jobbet sa att Topshop skall ha rätt bra mamma-jeans. Får gå dit och prova helt enkelt.
Eller vill man det? Se sin "lagårdsvägg" till bak just nu tryckas i ett par alldeles för stretchiga jeans med mudd på magen? Kanske ska hålla mig till svarta tights i alla fall?
Vad jag fastna mest för i Topshops maternity linje är jackan ni ser ovan.
Men jacka är ju helt onödigt att köpa nu. Fortsätter det snöa så här så är det väl min Woolrich som gäller
ända till April.
Vad jag tyckte minst om, var dessa. Vad i?  (se sidobilden)
By the way: Här finns det fina mamma kläder också. Men några andra tips kanske ni har?

Kommentarer
Postat av: anna

Har svårt att tänka mig att du har nån lagårdsvägg till bak ;) När jag väntade Wille köpte jag ett par jättefina mammajeans på H&M som jag hade mest hela graviditeten, jeans med stor mudd är sååååå sköna.



Kram

2011-01-04 @ 09:27:13
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Ferferi i Göteborg

Den beiga byxan och toppen i terrakotta var riktigt tjusiga! Men kanske lite för kalla en sådan här årstid...

2011-01-04 @ 15:00:48
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: marika

anna- tack söta (och jo större är rumpan allt men kanske överdrev med lagårdsvägg) skall kolla H&M:s denim då :)



Ferferi- ja det är inte lätt alltså!!...

2011-01-04 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0