LUGN

Foto: av mig
Jag är sjuk. Usch vad tråkigt det är.
Men mitt på dagen idag mellan tristess, feber, trötthet och frustration, så hittade jag denna cd skiva som jag fick med i någon gravid tidning. Jag har aldrig lyssnat på den innan utan det var första gången idag.
I början tycker jag alltid det är lite jobbigt med avslappning.
Tar ett tag innan jag kan komma in i en andning utan att känna att det är ansträngt.
Men jag säger då bara de...
Jag älskar denna skiva!!
Jag hamna in i en sådan avslappning att jag somnade. Och jag sov i flera timmar.
Jag rekommenderar verkligen gravida att testa en sådan här avslappning. Jag kom i goda tankar och kände sådan trygghet. Finast var när jag skulle rikta all min kärlek till barnet i mig. Och jag skulle se hur min kärlek som solstrålar nådde barnet och barnet skulle le mot mig. Jag tror faktiskt att bebisen i magen kände denna enorma känsla.
Låter fruktansvärt mesigt kanske. Men det var en sådan enorm stark känsla, precis innan jag somnade.
Köp en sådan här skiva om du är gravid!
Jag har lyssnat på de två första kapitlen och tänkte lyssna på ett till i kväll.
Skivan jag har heter Mödravårdsträning , av Lars-Eric Uneståhl.
Ord pris 179:-
Skivans 3 syften
1 Hjälpa din kropp att fungera bättre både under graviditeten och förlossningen och vid amningen.
2 Låta graviditeten leda till en känsla av välmående, glädje och tillfredsställelse.
3 Ge barnet en ännu bättre start i livet genom en positiv påverkan såväl direkt och indirekt

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Marika! :)

Vad roligt! :D Fia är född i mitten av augusti :)

Hon har mest Labrador och Border Collie i sig, men även lite schäfer :)

2011-01-21 @ 09:01:45
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0