2011-02-17



Så här ser jag ut idag på jobbet.
Acne nästan från topp till tå.
Och jag  sitter nu på lunchen och drömmer om nya Acne skor.
Sovit dåligt i natt, ont i ryggen, svullet ansikte, svullna händer, och ben som värker. Känner mig inte tip top.
Allt känns tungt ibland och då inte bara kroppen....
Men det är ju Torsdag och snart helg, då ska jag mysa med mamma som jag känner att jag behöver extra mycket nu när jag är gravid.
Vad fort veckorna går alltså!
Imorgon är det exakt en månad tills jag går hem på mamma ledighet.
Det är inte "tungt"...


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du är! Sova kan vi nog glömma nu ett tag framöver.. ;) Skönt att tiden går fort när man väntar och väntar..

Sköt om dig!

Kram

2011-02-17 @ 18:06:26
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Maria

Oj så snygg du är!

Förstår att det känns tungt... brukar göra det där du befinner dig nu. Jag har oxå alltid haft en period då allt känts rätt tungt, men det har gått över för att sen komma tillbaka då jag gått på övertid. En Månad går fort och sen går du hemma och myser och väntar.. :-)

Kramar!!!

2011-02-19 @ 07:24:18
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0