MY DAYS




Förlåt om jag gnäller... men jag är verkligen så trött..
Och att man vakna till ett vitt vinterland igen i morse gör det inte bättre...
Igår var det ju så ljust och fantastiskt fint med blå himmel...
Innan jag var gravid så kunde jag leva med detta pendlandet men nu tär det verkligen på mig...
Denna veckan när Klas varit i Stockholm så har det varit extra extra jobbigt....
Men ikväll kommer han hem!!
Åh vad jag längtar efter honom!!

My days:

05.50 Vakna
Ta på sig kläder jag lagt fram kvällen innan.
Äta frukost, ge voffsan Tindra mat, lyssnar på P3.
Sminkar mig, försöker göra håret något någorlunda bra.
Går ut med Tindra. (Vanligtvis går vi ut med Tindra utanför dagiset när Klas är hemma)
Går hem.

06.50 Blir hämtad av Maria. (vanligtvis åker både jag och Klas denna tiden ihop)

ca: 07.10 Anländer till hunddagis.
Hälsar på personalen, lämnar av Tindra.

ca: 08.00 Anländer till jobbet.
Jobbar, jobbar och jobbar.

ca: 17.00 Lämnar jobbet.

ca: 17.50 Anländer till hunddagiset.
Småpratar med personalen, tar emot en enormt glad voffsa.
(ska bli så underbart att vara hemma med henne på heltid)

ca: 18.20 Anländer hemma.

19.30 Äter, ger Tindra mat.

20.30 Går ut med Tindra
(duschar innan eller efter)
Vanligtvis kan också Klas gå ut med henne.

21.30 Lägger mig (ibland somnar jag tidigare eller kan inte somna förrän mycket senare.)

ca 02.30 vaknar
Är kissinödig, törstig (kan vakna två ggr per natt)

05.50
Upp igen och göra samma procedur.






Kommentarer
Postat av: lejnox

Nu blir jag ju nyfiken vilket hunddagis ni har Tindra på? Och om ni i så fall är nöjda med det?

2011-02-10 @ 23:23:54
URL: http://lejnox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0