me out shopping


Sorry för dåligt bloggande, men vi har inte haft internet hemma i helgen! L

Men helgen har varit intensiv och rolig!

På lördagen dök mammas man upp vid nio tiden och han och Klas börjar såga och grejer och lägga golv i hallen. Sågspån överallt.

Jag försökte inte vara i vägen och göra mig i ordning för att möta mamma på stan.

Att gå på stan höggravid.. OMG. Jag var svimfärdig flera gånger och benen ska vi inte snacka om.

Hade ont hela helgen sen i benen. Stickningar i fötterna, värkande smal ben, ont under fotsulan (pga av vatten tydligen).

Men det var väldigt roligt! Jag och min mamma kan verkligen hetsa varandra och skratta så vi nästan kissar på oss.

Hon var också underbart snäll och köpte massa bebiskläder till mig. Men nu får det räcka tills den lilla rackaren ute! Så man vet om det är en flicka eller pojk!

Jag gick också på det att prova kläder till mig själv. Jag hittade massa fint men det känns ändå onödigt att köpa kläder till sig själv nu. Eller? (+15kg)

Mamma fick hjälpa mig knyta skorna när jag gav mig på att prova byxor. My god va varm jag var….

Känns som jag ska föda nästa vecka och inte om 6,5 vecka….

 

By the way: 20 dagar kvar på jobbet!!!!


Kommentarer
Postat av: Lindsey

Maxxan, har sagt det innan men säger det igen. Du är såååå fin!!! Otroligt fin mage alltså. Puss och kram

2011-02-28 @ 09:50:53
Postat av: anna

Åh vad fin du är med din stora mage.

2011-02-28 @ 11:10:51
Postat av: Emma

Mys att hänga med mammsen..

Den nedersta klännignen var du superfin i.. men förstår känslan, jag försöker lägga band på mig och inte shoppa kläder till mig själv.. ;)



Kul att du antog utmaningen, härliga svar.. ;)

2011-02-28 @ 13:57:15
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Angie

ååååhhh hjärtat mitt va fin du är!!!! Shit vilken mage du fått nu! iiii.... Har ju inte sett dig sen dec.... Wow!! Måste ses!!!! Får vi ihop nån dag eller??? :)



PUSSAR!!!!

2011-02-28 @ 16:08:48
Postat av: Maria

Du klär verkligen att vara gravid.. hur söt som helst!

Visst känns det rätt onödigt att köpa nytt när det är så kort tid kvar men är det nåt du kan använda även efter magen så kan det ju vara kul att piffa till sig lite med stora magen.

Kramar!!

(Tack förresten för awarden.. Ska se om jag kan få till de där 5 svaren ;-) )

2011-02-28 @ 17:25:45
URL: http://livetmedtre.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0