LOVE

Foto: Klas

Fredag!!!!! Underbart eller hur!?
Åh äntligen är det helg och Klas är hemma igen! Skall nu fixa till inför "fredagsmyset" och På Spåret.
Jag har precis suttit och lyssnat på när Klas ligger i badkaret och berättat om årets fest i Köpenhamn.
Där tydligen "alla" varit. Jag tycker det är så skönt och kul att höra att han haft roligt. Det förtjänar han!! (min lilla blivande pappa till vårat barn, hi hi blir så varm när jag tänker på det att vi ska bli föräldrar)
Själv ser jag fram emot en lugn och skön helg.
Jag skall fjäska till mig lite massage på min rygg, har haft nästan lika ont idag.
Har stått upp mer och försökt gå på "ärenden" lite mer än vanligt på kontoret... Märker att jag får mindre ont om jag rör mig mer än bara sitter vid datorn.
Tack ni som skrivit små tips. Spikmatta har jag ingen, men kanske ska införskaffa? Massagen boka jag upp med en gång. Pilates är nog jätte bra men känns som jag skulle börjat med det tidigare, eller? Värme kudde har jag inte heller (äger inte micro heller). Men kanske en värmekudde måste också införskaffas för nackont också?
Sen LÄNGTAR jag till Magplasket på Måndag! Men nu en efterlängtad helg......
Åh.... lutar mig bak i soffan och tar ett djupt andetag...
Trevlig fredag kväll!!!
By the way: Min vän Angela sa att hon saknar mer bilder på mig och magen här på bloggen. Är det något ni andra vill se mer utav också?



Kommentarer
Postat av: maria

Är beredd att hålla med vår gemensamma vän.. det är jätte kul att se bilder på din fina växande mage :)

Blev presenterad för den blivande pappan i Köpenhamn.. det var kul och få ett ansikte till namnet :)

Ha en jätte härlig helg och hoppas det ryggonda ger med sig..

Kram!

2011-02-05 @ 08:30:27
URL: http://livetmedtre.wordpress.com
Postat av: Emma

Klart vi vill se bilder! (:

2011-02-05 @ 10:28:35
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: marika

Maria: Jag lovar att bli bättre på att visa magen :p

Ah va kul! Klas berättade att han träffat Angie med klasskamrater! Hade ni kul? (Ont i fötterna idag?)

Trevlig helg!



Emma: Kan bjuda på en bild senare idag! ;-)

Postat av: Bella

Tänkte bara berätta att värmekudden jag köpt på hälsokosten även går att värma i ugnen;)

Jag rekommenderar också gravidmassage. Var på MAZI på Storgatan i Vasastan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0