Happy CHINESE NEW YEAR

gt;
Foto: keep calm gallery
Bjuder på lite gravid gnäll:
Idag har jag haft så sjukt ont i ryggen.
Jag har höj och sänk bart skrivbord så jag försöker stå upp i mellan åt.
Har också lagt min jacka i svanken som en kudde när jag suttit idag, det hjälpte faktiskt.
Någon som vet mer vad man kan göra för att lindra ryggont när man är gravid?
För jag kan inte ha så här ont i ryggen varje dag... Nä de går inte!
Och igår kväll hade jag ont i benen och grät en skvätt. Kände mig väldigt tung och gravid igår. Väääldigt gravid var jag...
Vet inte om det var också för att Klas var hemma mellan Stockholm och Köpenhamn
igår som jag kanske passade på att gråta en skvätt och bli lite ompysslad?
Jag fick fotmassage och pedikyr =) Så det funkade ju...
Och nu ligger jag här och känner en oerhört stark saknad efter Klas. Tänkte nana och sängen är helt tom utan honom. Jag måste alltid kringla in mina fötter i hans ben för att somna ju....
Tindra! Tingeling! , kom du får sova i sängen i natt med matte!
By the way: Har så lugnt på jobbet nu med... Det är ju chinese new year så mailen gapar tomt.
Tycker inte om lugn.
Blir så seg då.

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Elin v32

Jag ligger på min spikmatta 20 min varje dag. Det hjälper mot mitt ryggont jättemkt!

2011-02-03 @ 22:34:00
Postat av: Bella

Jag har ont i min höft (gravid-ischias) och har köpt en värmekudde som jag stoppar i micron, det är skönt o hjälper faktiskt. Kanske inget du kan göra på jobbet men hemma;)

Postat av: Emma

Mitt råd är att träna pilates och att få massage..(;

2011-02-04 @ 14:27:05
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Elin

Jag hade inte överlevt utan stödbälte. Brukar finnas att låna på MVC eller köpa på rehabbutiken på Rosenlund. Jag köpte mitt på Tradera för en billig peng. Sen kommer säkert Magplasket göra gott också! Det tyckte jag om som tusan.



Massa kramar

2011-02-04 @ 19:44:45
URL: http://seenthroughmyeyess.wordpress.com/
Postat av: marika

Hej Elin!

Stödbälte?? Detta måste kollas upp omg. Låter ju fantastiskt bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0