AWARD





Jag har fått en award av fashionmama. Tackar!

Det betyder att jag skall berätta 5 saker om mig själv och sen utmana andra bloggerskor.



1.       Jag är utbildad kock/kallskänka men är värdelös på att laga mat och har aldrig jobbat som det.

2.       Jag har så många kusiner att jag inte ens kan namnen på alla.

3.       Jag är livrädd för döden.

4.       Jag var så rädd för myror när jag var liten så pappa fick bära mig på en stig som ledde ner till sjön på landet.

5.       Jag kan nudda  näsan med tungan.

 

Jag utmanar johanna, lejnox, anna, maria, och bella.

By the way..Emma jag är la också med i 10.000 meters klubben ;-)


Kommentarer
Postat av: lejnox

Åh vad kul med en utmaning, ska bara försöka komma på 5 saker som är värda att berätta om då!



Jag ligger lite efter med uppdateringarna på min blogg just nu men ska ta igen det de närmsta dagarna.

2011-03-05 @ 20:11:10
URL: http://lejnox.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0