Vecka 41 ( 40+0/BF+1 )

Foto: av mig
Ingen bebis född ännu...
Men enligt min bebis kalender idag på babycenter:
Din bebis är nyfödd:
Den första veckan har bebisen fullt upp med att vänja sig vid livet utanför. Efter nio månader i den mysiga livmodern, blir världen plötsligt mycket stor och ger starka sinnesintryck som ljus och ljud. Bebisar trivs ofta med att lindas ganska tätt, i en filt som inte är alltför varm, gärna av bomull – medan de vänjer sig. i början ser kanske ben och armar korta ut, men det är mest därför att bebisen legat ihopkrupen – snart sträcker den ut sig.
--
"Uppräkningen" har börjat. En dag efter BF.
Min bebisräknare med bebisen som snurrar till vänster, har den fått fnatt eller räknar den också dagarna uppåt nu?
--
Idag:
Sitter nu och äter frukost efter min och Tindras morgon promenad. Jag råkade kasta upp hennes nya leksak i ett träd så den fastnade där... Suck.
Jag försökte verkligen få ner den. Men trädet står i en backe och den grenen är fasligt högt upp... Tindra sprang runt runt och försökte liksom hoppa hon också. Sötis, fattas bara 3 meter kanske..
Tindra kunde inte glömma denna händelse på hela promenaden.
Jag tror hon är lite sur på mig nu nämligen.
Hon ligger ute i hallen och ansiktet ligger väldigt nära golvet och blicken in mot väggen....
Hon tänker väl bara på leksaken nu stackaren.
Jag hoppas Klas kanske kan få ner den i kväll.
--
Nu efter frukosten skall jag ner på stan (ut i regnet) och köpa mig lite saker.
Jag behöver bland annat nytt puder/foundation.
Det står mellan id bareminerals, Guearlain eller Laura Mercier..
Hoppas någon duktig själ på NK kan hjälpa mig.

Kommentarer
Postat av: petra larsson

hej Marika,

ingen bebis än, ååå vad du måste vänta på detta underverk nu.

stackars lilla Tindra, kunde du verkligen inte klättra upp och hämta leksaken HIhihi.



kram, på dig.

Petra

2011-04-13 @ 13:34:07
Postat av: emma

hoppas du hitta ngt bra. :)



Nu är längtan stor, och tänk vad spännande det är..

Vi kanske ses på BB. ;) Jag tror det är nära för dig i alla fall..



sköt om dig!

2011-04-13 @ 15:08:45
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: Madeleine

Det piggar alltid upp i regnet å shoppa lite, jag kör med Id, tycker deras foundation/puder är grymt bra.

2011-04-13 @ 15:20:16
Postat av: Sandra

Bebisen kommer nog snart. Lagom så att ni hinner mysa massor i påsk :)

2011-04-13 @ 15:48:26
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: angie

Håller tummarna att h*n kommer i dagarna!!!!



Puss min vän!

2011-04-13 @ 17:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0