Pappas tjej

Foto: av mig

När Klas fick Ellie i sin famn efter hon precis fötts då kom tårarna....
Jag gråter nästan varje gång hon ligger i hans famn eller han går omkring här hemma och vaggar henne och pussar henne.
Klas min "tjej pappa"!!
Älskar dem så det gör ont...


By the way 1: Resultat på era gissningar!

Att det blev en flicka var det inte så många som gissade, men en del av er hade rätt!

Jag själv trodde ju pojk nästan hela graviditeten, fram till slutet så sa en magkänsla att det kan vara en liten tös. Och nu när jag tänker tillbaka på mina drömmar, som jag skrev om HÄR, och HÄR, så var det ju lilla Ellie jag drömde om.

Min pappa gissade rätt på datumet och könet! Vikten gissade han aldrig på.

Maria min bästa vän gissade rätt på könet och vikten.

Visar ju att dem som känner mig bäst gissade också bäst! :)

By the way 2: Grattis min bästa vän och själsfrände Maria till er lilla Andrea som tittade ut redan den 19:e.
Vilka vackra skapelser vi skapat!!)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Javvist är det underbart, jag har två små flickor å känslan när pappa A bar omkring dem, pratade eller bara satt med dom ibörjan är så ofantligt maxad så det är helt obeskrivligt.

En jättekram till dig

2011-04-21 @ 13:46:41
Postat av: Sarah

jag grinade konstant efter forlossningen. Kan saga att det gar aldrig riktigt over. Speciellt 3 forsta manaderna ar det varst - ett lyckorus av kanslor o tarar.

2011-04-22 @ 13:21:19
Postat av: marika

madeleine- kram!!



sarah- jag gråter också mycket hela tiden

Postat av: Elle

Vilken underbar bild! Grattis till pappan också.

2011-04-25 @ 22:20:23
URL: http://www.kviddevitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0