MORFAR

foto: Pappa (morfar) Ellie och jag
Min pappa är världens bästa! Han har ett enormt stort varmt hjärta.
Och kommer vara världens bästa morfar.
Har alltid haft en nära relation med min pappa.
(-Min egna pappa, som jag alltid säger stolt, mina syskon har en annan pappa nämligen)
Jag kan prata med honom om allt!
Och han ställer alltid upp vad det än är.
Tack pappa för att du finns.
Ellie har fått så många presenter också utav honom och hans tjej Veronica att jag tappat räkningen..
Men två jätte fina presenter vi fått är dessa.
En bärsele från Babybjörn och en skötväska från Skip Hop.
Väskan fick jag idag! Wehoo!
Sen fick jag ju bland annat babysittern som jag bloggade om HÄR.

Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej, va gulligt skrivit, jag har världens bästa dotter, och världens sötaste barnbarn.

2011-04-28 @ 08:01:23
Postat av: Danni

I knew it!!! Att det var en flicka alltså ;-)

Har varit dålig på att läsa andras bloggar den senaste tiden. Så går jag in här nu och så har du fått din lilla prinsessa. Hon är verkligen jätte jätte söt! Stort Grattis!

2011-04-28 @ 10:27:24
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: madeleine

Så mysigt!! Lyckliga lilla Ellie som har en världsbäst morfar!! Det är värt mycket!!

Kram

2011-04-28 @ 13:46:27
Postat av: Linn

Krama din gulliga pappa från mig! (Fast han kommer nog inte ihåg mig:))

2011-05-03 @ 12:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0