friday im in love

foto: Klas tar foto med Iphone på mig som ammar Ellie under vår promenix häromdagen

I natt sov vi inte mycket...
Ellie ville inte sluta äta och somnade inte förrän halv ett/ett igår kväll.
Sen vakna hon igen vid tre och hon ville inte somna förrän halv sex. Sen upp igen amma vid halv åtta.
När hon sen somna vid halv nio så tog jag chansen och bädda ner henne snabbt i vagnen.
Vi tog en promenad hela familjen på kanske 40 min i solen och sen avslutade med frukost på Mahogony.
Fick halvspringa hem då Ellie vakna på vägen och hann börja gallskrika efter mat.
Åh vad det skär i min kropp då....min lilla lilla...
Sen har vi legat och tittat på bröllopet mellan William och Kate (gud så vacker hon var!)
Vi somnade så klart på soffan så jag missade ju Kate´s entré givetvis och nästan hela själva vigseln...
Men nu i alla fall har Ellie fått sitt första bad och hon älskade det! Åh så söt hon var!!
Hon var alldeles lugn och nästan ville sträcka sig nedåt i vattnet.
Så nu är hon inbäddad i en gosig filt nytorkad, och luktar barnolja och sover i min famn.
Hon är så söt att jag pussar ihjäl henne nästan....
Och min energi finns där konstigt nog ändå även om jag knappt fått någon sömn.
Nu ska jag ner i tvättstugan igen!
hej svej


Kommentarer
Postat av: angie

Duktig du e gumman!! Hoppas ni orkar ses imorn!



Puss puss!

2011-04-29 @ 22:01:04
Postat av: Sandra

Ja, det gör verkligen ont i hjärtat när de är ledsna. Och all den energi de ger är obeskrivlig.

2011-04-30 @ 17:28:52
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0