FREDAGSMYS

Foto: av mig
Idag är det regn i luften, grått och alldeles... alldeles perfekt!
För jag är så oerhört trött. Känner bara för att mysa.
Fick stanna och stå och andas en liten stund när jag var på Konsum och handlade frukost. Så tungt det är nu....
Jag har tänt ljus här hemma och lagt in två maskiner med bebis kläder.
Jag ska till barnmorskan halv tolv annars är det bara fredagsmys som gäller för hela slanten!
--
By the way: Den lilla, lilla bebis babuschka dockan, visst är den söt? hi hi

Kommentarer
Postat av: emma

önskar dig en supermysig dag! :)

2011-04-01 @ 10:46:51
URL: http://blogg.mama.nu/fashionmama
Postat av: marika

Tack Emma! Jag önskar dig en också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0