WISH BOARD ONE

1. Tavla, Rocket St George
2. Väska, Svensk Tenn
3. Presentkort, Haga Badet
4. Mina första år bok, HÄR.
5. Tolix pall, HÄR
6. Tallrik och mugg, Svensk Tenn.
---------
By the way 1: Ingen fara med Tindra!
Idag har vi hämtat vårat lilla håriga från sjukan. Hon var rejält uttorkad och hade feber när vi åkte in med henne. Så vi åkte in i rättans tid!
Hon hade fått ett virus i tarmarna (maginfluensa). Så hon har fått dropp tösa och nu är hon mer lik sitt vanliga jag igen. Hon är väldigt trött och fortfarande lite svag men jag fick precis i henne pytte lite kokt ris och kokt kyckling,och jag grät av lycka av att se henne äta igen.

By the way 2: Idag är jag 21 veckor gången (vecka 22) och bebisen har börjat med riktiga "kickar" och det är underbart!!

Kommentarer
Postat av: mini

åå finfint collage, svenskt tenn älskar vi hemma hos oss! har servisen med röda elefanter till min lilla, bruna och svarta elefantkuddar för mina båda små och bagen som blöjväska! mini

2010-11-30 @ 23:54:25
URL: http://mamamini.blogg.se/
Postat av: maria

Den boken har jag så söt,den finaste tycker jag. Kram

2010-12-01 @ 08:33:38
Postat av: marika

tack!!!

kul att du tittat in på min blogg!

jag och min sambo inspireras och läser din blogg varje dag!

vi älskar också svensk tenn.

manhattan och elefanterna är favoriterna!

Postat av: marika

maria- Å är det den boken du har och pratade om!!

den är ju sååå fin!

Postat av: angela

Marika! Den väskan i svart med elefanterna har jag fått av min syster! :) Jätte fin & bra!!!

PUSS!

2010-12-02 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0