NEW OFFICE

Foto: flexinredning
Dessa söta posters får stå för min dåliga fantasi idag.
Läs mer om dem HÄR.
Idag har vi börjat jobba på nya kontoret. Det är en stor miljö omställning kan man säga. Från att ha suttit i ett hus där man fått hyra nya våningar hela tiden för att företaget växer så till att flytta in i ett sprillans nytt fräscht, STORT, snyggt kontor! Häftigt!
Våran vovve haltar och vi vet inte varför... Ska se om det går över nu i veckan annars får vi gå till veterinären.
Hon haltade en annan gång i somras, men då gick det över, hon var antagligen överansträngd och stel efter väldigt mycket motion. Men jag blir väldigt orolig när hon gör det nu igen. Hon vet om att hon haltar eller att något är fel, för när jag vill klämma och titta på henne när hon går så blir hon extra ynklig och försöker prata med mig genom att slicka mig extra mycket i ansiktet efteråt. Men hon verkar ju inte ha ont liksom?
Mitt håriga barn hon betyder allt för mig.
Ni får hålla tummarna åt oss att det inte är någon fara.

Kommentarer
Postat av: Angie

Vi håller alla tummar & tår här hemma på Sågbrodalen! Puss till er!!!

2010-11-16 @ 12:47:03
Postat av: marika

Det var ingen fara! Det gick över några dagar senare. Pratade med en hundvan person och hon sa att det blir så ibland. Hundar kan precis som oss ha träningsvärk eller vara lite stel ibland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0