mitt lilla håriga

Jag är hemma med Tindra.
Och just nu sitter vi och väntar på att husse skall vara klart från ett inköpsmöte sen kommer han hem och hämtar oss för att sen åka till djursjukhuset.
Ush det är väldigt jobbigt. Jag bara gråter hela tiden nu. Hon är verkligen jätte dålig.
Hon kommer inte till mig ens när jag ropar. Hon bara ligger där.
Tycker inte om att åka till djursjukhus. (vilket man skall välja är också svårt)
Jag har inga problem att själv undersökas eller träffa läkare, men jag kan ju prata och berätta hur jag mår.
Det kan ju inte djur...
Håll alla tummar och tår ni har på att detta går bra idag.
Hon är mitt allt.
Anya vi ringer dig när vi vet mer, vet att du är lika orolig.

Kommentarer
Postat av: Angelica - BF 7 Mars <3

Åh fya! :( Hoppas allt går bra!

2010-11-29 @ 14:02:37
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Postat av: maria

Hoppas hon är frisk nu lilla Tindeli!! Är det ena kortet det från skogen från när vi skulle plocka svamp i laxvik? kram

2010-11-30 @ 19:53:34
Postat av: marika

:)

nej det är från Borås skogar faktiskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0