PLASTIC JOY AWARD




Jag har fått den stora äran att få en utmärkelse av Ferferi på Veckorevyn. Utmärkelsen heter Plastic Joy Award och går ut på att vinnarna skall nämna fem kändisar som hon/han kan tänka sig att ligga med (om man fick chansen så att säga) och därefter skicka vidare till fem andra bloggare. Först och främst vill jag tacka dig Ferferi! Tack, tack tack!! Din blogg inspirerar mig oerhört mycket skall du veta.
Titta och njut nedan! Och ni bloggare jag utsett ser ni längre ner.


Johnny Depp in "Blow"

Joaquin Phoenix in "Walk the Line"

Jonathan Rhys Meyers in "Match Point"

Mads Mikkelsen in "Efter brylluppet"

Justin Bobby in "The Hills"


















Tines wardrobe-
Dansk inspiration på hög nivå.


Emily-helt jävla vanlig- För att du förser oss med så fina bilder på din ursöta dotter! 


Lauren Conrad VS Kristin Cavallari- Du ger mig alltid det senaste om The Hills!


Sandras garderob- För att jag håller tummarna för dig och hoppas du en dag jobbar med inköp!


Juliette Le Rouxe- Göteborgs bitch springer runt i sina Louboutin skor och du kan  inte låta bli att älska henne.

 




Ser väl mysigt ut?


Kommentarer
Postat av: Ferferi

Ja men så lite så sötnos! Kul att se din lista! Vi hade en gemensamt såg jag, trevligt :)

2010-05-13 @ 14:16:47
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Ferferi

Försökte för övrigt hitta kontaktuppgifter till dig men fann inga?

2010-05-13 @ 15:51:24
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-15 @ 15:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0