TODAY





Idag har jag gått två powerwalks med doggie + tre kortare promenader. Känns som jag mest gått idag faktiskt.
Men jag har också sett filmen "The edge of love" klockan åtta i morse. Som var seg, som dom flesta filmerna är med Kiera Knightley. Men Sienna inspirerar hur mycket som helst i sina outfits och fräkniga söta ansikte.
Så så sätt var filmen bra.
Jag var uppe i ottan för att K skulle iväg på ett styling jobb. Så kunde jag inte somna om, så jag satte på en film och åt godis från gårkvällen klockan nio på morgonen. Är det normalt?
Har också ätit pasta med tomatsås och kanelbullar, i fel ordning med Johanna hela efter middagen.
Vi satt där med smutsigt hår i mys/träningskläder och bara va i hennes kök och prata massa skit.
Ljuvligt.
Nu Gossip Girl och vänta på mannen som kommer hem sent i kväll.
Trevlig söndag kväll!
By the way: I´m so bored I can die, så bra.. Se klippet HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0