STEP it up girl!


Nu jäklar ska kroppen bli 20 år igen!!
Nä..  men nu ska jag verkligen kämpa och försöka att få rutin på träningen!
Var på Step/Styrka idag för första gången och gud vad kämpigt det var.
Och jag verkligen tappa bort mig hur många ggr som helst (pinsamt varje gång).
Jag kommer antagligen ha en fruktansvärd träningsvärk i morgon.. Och vi som har massa trappor på jobbet!
Ja, ja men jag måste ju börja någonstans. Eller hur? Planerna är att fortsätta gå på detta på Måndagar 17.30 , och jag skall också fortsätta med att springa på band kanske två ggr i veckan, och gå på något yoga pass i veckan. Det är 4 ggr i veckan, det är väldigt mycket så det kommer antagligen inte bli så i början men målet är det i alla fall!
Det var faktiskt roligt med step/styrka (även om det var väldigt jobbigt) och den snygga tränaren kommer få mig att ta i extra hårt, för jag vill se ut som henne när jag är 40. (Tror hon måste vara något sånt). 10 years to go!!


By the way: Åt en väldigt god sallad idag som jag rekommenderar:
Kött kan man välja kyckling, fläskfilé eller Parma skinka, beror på vad man gillar.
Ruccola sallad
Melon och mango bitar
Mozzarella
Svarta böner
Avocado
Balsamicoreduktion

Perfekt lunch!

Kommentarer
Postat av: angie

bra marika!!!! härligt att känna att man kommer i gång med sin träning! Du blir ju en väldigt flitig besökare på gymmet när du väl börjat vad jag kommer i håg! :) KRAM!!!

2010-03-02 @ 10:57:01
Postat av: ML

=)



Ja nu j-lar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0