Liten "bitch" i dig

Foto: Lefashion
Nu är jag hemma! Har varit ute i buschen hos en polsk tant som har spått mig med sina kort.
Jag är väldigt skeptisk mot "sånt" här så det är väldigt förvånande att jag gjort detta kan jag säga.
Och om hon övertygat mig vet jag inte men visst hon sa en del som ändå fick mig att bli lite överraskad att hon fråga eller såg. Vad hon sa till mig håller jag för mig själv men hon sa i alla fall att det finns "en liten bitch i mig" och det gillade hon.
Det kan jag inte säga emot.

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Fasen vad alla spår sig nu för tiden, var du också hos "dana"? Dit åker alla jag känner, själv har jag inte vågat mig dit än :)

2010-03-10 @ 08:55:10
Postat av: ML

Ja hos "Dana" i Hyssna ja!! Men jag blev lite besviken på hela grejen. Vi var ju fyra st som gick dit, sen kom det 6 st under tiden, och ringde hela tiden- Så det kändes stressat. Hon var ju duktig helt klart, men jag blev inte "övertygad" att hon är synsk precis. Men bra människoläsare är hon helt klart!

Jag tycker verkligen du ska gå dit, det var en upplevelse. men ta det med en nypa salt, ändra inte hela livet efter vad hon säger.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0