ELEMENTARFÄRGERNA

Foto: Tyger från Svensk Tenn och på en av min mormors gamla stolar.



Jag tänkte klä om mormors gamla stolar med "Elefanten" och ha som köksstolar när vi flyttar hem till Göteborg igen. Bord till stolarna blir ett klaffbord om jag hittar ett fint, men jag såg detta på IKEA som faktiskt såg väldigt fint ut, man kan ju måla om det också i vitt eller svart med. Fast jag gillar "träsmaken" till dom starka färgerna.
I alla fall så är elefanterna mitt favorit motiv hos Svensk Tenn som jag berättat om innan.
Och dom fyra stolarna ska kläs i varsin färg. Men jag är lite kluven i vilka färger bara!
Jag tror jag vill ha svart, röd, grön och gul.
Men det finns också brun, blå och orange. Vad tycker ni?
Jag är så sugen på färg i hemmet. Titta bara på min sambos gamla chefs hem och inspireras!
By the way: Denna familjens hem är inte så dumt heller. Eller är det familjen i sig man inspireras av?

Kommentarer
Postat av: anna

Jag tycker du tänker rätt om färgerna, den kombon blir snygg! Jag ÄLSKAR elefanttygerna, min dröm är nån meter av det svarta och det gula att sy kuddar av.

2010-03-16 @ 20:36:01
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Justina

sv: tack :D

2010-03-16 @ 21:40:10
URL: http://justinaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0