______

Foto: unknown

Båda våra Ipones är stendöda. Inga laddare hittas. Suck.
Jag har väl "städat" bort dom och minns inte var jag lagt dom. Så funkar jag tydligen.
Vaknar automatiskt 06.11, klockan står alltid på 06.00, hur är det möjligt att vakna av sig själv och känna att det är dags att gå upp?
Men när klockan ringer då är det jäkligt svårt att gå upp och jag snoozar 4 gånger innan jag går upp.
Konstigt det där.
By the way 1: S/S -11, nu kör vi. Ska vi skapa massa kioskvältare nu då, eller vad säger ni? Jag behöver peppning, glöd och inspiration. Framförallt glädje.
By the way 2: Känner ni också någonsin att ni snart skiter i allt? Jag har semester om 13 dagar och jag har aldrig längtat så mycket.
Just give me a break. Pls.

Konstigt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0