We are HOME

Foto: Valtos Beach
Nu är vi hemma!
Flyttat också hem till Göteborg igen, och det är helt fantastiskt.
Jag jobbar en vecka till sen 3 veckor semester till. Så det är mycket städ, upp packning och köra järnet på jobbet.
Så det kommer inte bli mycket bloggande tyvärr.
Men jag ska göra mitt bästa så ni mina vänner kan följa mig så gott det går ;-)
Saknat er, men nu är jag i staden igen!
By the way: Den här stranden som ni ser på fotot har vi varit flest dagar på. Har fotat nästan 500 bilder samt filmat så jag lovar att det kommer upp...

Kommentarer
Postat av: Ferferi i Paris

Jösses vilket paradis.

2010-07-04 @ 01:29:30
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0