LOPPIS FYND



Fyra små engelska djupa tallrikar en liten ljusstake i glas som står på det nya klaffbordet.




En lång trasmatta.



Ljusblå lykta.




Tallrikshylla.
Där de stora kokböckerna inte får plats.. Men de skall få stå högst upp när jag inköpt några fler kokböcker som vi behöver, tips på några?



Vad hände med det underbara sommar vädret? Det har ju varit helt fantastiskt. Dagarna har varit varma,
långa och händelserika.
Nu blev de kalla, blöta och långa som i hög uttråkhet. Så igår blev det loppis istället för sola vid havet.
Och idag har vi varit hemma hos en av mina bästa vänner som fick en liten son för 7 dagar sedan.
Han var så bedårande
det lilla livet. Man glömmer av hur små dem är så jag blir lika chockad varje gång jag träffar en nyfödd.
Så härligt att se två människors kärlek till detta lilla liv dem skapat tillsammans. Underbart.
Deras hem är också väldigt inspirerande. De har haft fotografer hemma som ville lägga upp deras
hem på den HÄR sidan men våra vänner valde att avstå till slut med att vara med på sidan.
Martin som vi också känner han valde att ta bort sina bilder på sidan, synd för där har ni ett litet
och väldigt snyggt hem att inspireras av. Ni ser honom HÄR längst ner. Men så är det.
När uppmärksammheten blir för stor kan det vara svårt.


Nu till soffan och läsa ut min bok som jag läser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0