from the 60´s

Jag har inte visat er en av mina 30 års presenter från min far!
Han gav mig sina gamla Ray bans från 60 talet. På fodralet står det "Ray ban for driving", det kallar jag vintage.
Nästan förbjudet att fota dem med min Iphone men jag kan tyvärr inte lägga upp bilder från Nikon kameran.....
För jag hittar inte allt efter flytten.
Varför gör man så att man gömmer något viktigt någonstans och ändå glömmer av det där grymma gömstället? Så jävla bra var det gömstället.
Någonstans ligger den men jag hittar inte den. Jag kan inte lägga in alla 500 bilder från Grekland!!
Jag blir galen. Var i h%&%€€e är den?! Vet inte ens vad "den" heter. Men det är en liten dosa som jag sätter chipet i från kameran. Jag hittar i alla fall inte den.
Nu ut och äta någonstans.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0