DADDY´S GIRL

Simple is the shit for me.
Första "dagens" i denna blogg.
I kväll blir det mina nya svarta jeans med ett guld skimrigt linne.
En av favoritserierna spelas i bakgrunden då ja....
Idag gick jag på stan med min älskade pappa. Vi åkte bland annat Göteborgshjulet.
Det var trevligt i 3 minuter sen ville jag UT ur den buren!
15 minuter, 4,5 halvt varv, hade det gått en minut till hade jag antagligen tryckt på HELP knappen.
Läskiga hjulet.
Göteborg!
Kan ju köra en till dagens... (Men det blir dessa två, sen blir det inga mer.)
Så här såg jag ut idag när jag gick på stan med pappa.
Ja ja nu blir det ner på stan och dricka viiiiin!!!
Tjolahej!
By the way: Tack världens bästa pappa för en grym dag på stan sen så är jag super nöjd med locktången jag fick!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Ferferi i Paris

Åh vad roligt med sådana här 'vad-jag-har-gjort-idag'-uppdateringar! Supersnygg är du också :)

2010-07-28 @ 20:15:39
URL: http://blogg.veckorevyn.com/ferferi/
Postat av: anna

Du är alltid ursnygg, jag måste verkligen bli smal så jag kan klä mig som jag skulle vilja.



Kram

2010-07-28 @ 20:40:27
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: m

Anna- rolig du e! du är ju jätte fin som du är! hade inte du gått ner massor i vikt när jag träffa er??



Ferferi- Ska försöka göra mer såna här uppdateringar men jag e dålig på det erkänner jag.... och tack.. du är gööööör snygg du med ;-)

Postat av: m

by the way: ni får ursäkta den dåliga iphone + photo booth kvaliteérna på bilderna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0