The weekend


Foto: Jak & Jil

Haft en grym helg.
Började med shopping med min äldsta och bästa vän, där det inte blev ett enda svart plagg. Jo förresten, nu ljög jag, det ramlade ner en svart mössa i kassorna.. Har nämligen alldeles för mycket svart i garderoben så det blev nude och rostfärgat istället som fick följa med hem.
När butikerna stängde satte vi oss och drack några glas rött och åt barmeny på Avalon.
Sen åkte M hem, jag mötte upp nästa goa tjej som det blev middag med på Tranquilo. Hon pratade med sin flirt som jobbar där ibland och jag fick se han in-real-life.
Jag åkte till svärmor och slocknade.
Idag blev det mysfrukost, lång promenad vi havet med kärlek, (som var iofs bitande kall) åkte till Freeport där det inte fanns någonting jag ville ha, sen IKEA där det blev massa ljus till ljuslagret.
Middag med svärmor och svärmorsmor blev avslutet innan vi åkte "hem" igen.
Så nu är vi tillbaka till staden där jobb och skola väntar på oss.
Nu blir det sista myset innan den vardagen börjar igen.
Men som jag sagt innan. Det ska bli kul att träffa teamet igen.
By the way: Visst är det mysigt att det snöar så mycket? Älskar det! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0