GOLDEN FRAME

Foto: av mig- boende i borås
Nej tavlan sitter inte uppe på väggen som den ska. Ni får en sneaky peek på var den håller hus här hemma just nu. Planschen är köpt på Svensk Tenn i Stockholm och så har vi lämnat in den för inramning. Valde en enkel guld ram. Tyckte den blev väldigt nice. Or what do you think? Vi kan inte bestämma oss var vi skall hänga den bara. En vit string hylla ligger också och dammar på golvet då vi inte kan bestämma oss var den skall sitta. Honey.. we need to decide.
By the way: Manhattan är mitt favorit motiv av Josef Frank.

Kommentarer
Postat av: Johanna

superfin tavla, allt annat ser superfint ut också!

2010-01-20 @ 08:54:05
URL: http://passepartout.webblogg.se/
Postat av: Eva

Fint! Jag älskar Svenskt tenn, blir alldeles lycklig av att gå in där!

2010-01-20 @ 11:17:59
URL: http://nonplus.blogg.se/
Postat av: M.L

Hej Johanna!



Tack så mycket!!



Hej Eva!



Jag har själv aldrig varit inne på Svensk Tenn i Stockholm faktiskt, (katastrof jag vet) den här gången köpte en vän den till oss när hon var där. Däremot är jag ofta i butiken Tinna i Göteborg som säljer mycket Svensk Tenn också :)



P.S Kul att ni hittat hit!

2010-01-20 @ 19:59:05
Postat av: anna

Jag älskar oxå det tyget!!! Ser jättemysigt ut hos er, tavlan var fin och vita string, jag dregglar :)



Kram

2010-01-21 @ 20:28:02
URL: http://salhuset.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ah vad fin tavla och jag gillar också Manhattan-tyget! Och elefanterna.



Och jag vill med ha en vit String-hylla, dock är mina väggar i smulig 30-tals cement och inget går att sätta upp, typ! Men i nästa lägenhet så:)



Ser jättemysigt ut btw, här kommer jag fortsätta kika in! :)

2010-01-21 @ 21:54:03
URL: http://iel.webblogg.se/
Postat av: M.L

Hej Emelie!



Vi bor just nu i en vindslägenhet med super tunna väggar. Men det hjälper med expanderskruvar. Testa!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0