WHAT WOULD YOU DO?




I går när vi satt i köket och drack vin så frågade min arbetskollega en intressant fråga.

-Strunta i status eller lön, men om ni fick en ny chans att göra precis vad ni vill, vad skulle ni vilja jobba med/som då? Lönen är densamma på alla jobb, så tänk nu helt bara på vad du vill göra.

Och denna frågan kan jag fortfarande inte svara på... Jag kan inte komma på ett jobb. Jag älskar ju mitt jobb men frågan fick en att fundera väldigt mycket.

Vad skulle ni vilja jobba som?

Kommentarer
Postat av: Nathalie

var jobbar du med inköp? min passion är stylin goch design!

2010-02-24 @ 23:25:55
URL: http://metrobloggen.se/nathaliewillebrand
Postat av: ML

Jag jobbar på ett svenskt företag men vill helst hålla vilket företag för mig själv.

Bra passioner :)

Är du på väg dit till din dröm att styla och designa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0