Give me spring

Foto: 4thandbleeker & Hardtoexplain

Idag har det varit ännu en rolig dag på jobbet. Suttit i planeringsmöte med höst ettan nästan hela dagen.
Även om man jobbar med plagg så långt fram så längtar jag ändå till våren.
Det kommer bli en grymt snygg höst/vinter 2010 och jag vet redan idag hur jag vill klä mig då men jag vet ännu mer hur jag vill klä mig till vår/sommaren (för den är ju fantastisk). Och det helst i morgon!
Nu är man j-vligt trött på att halka omkring i snön eller ligga i sängen halva dygnet.
Jag vill börja ta på mig ljusa och lätta härliga plagg, gå barfota i gräset och vara uppe sent på kvällarna när det fortfarande är ljust ute.
Vill inte ni det?
By the way: Har ni lämnat er åsikt om Glamourama? Jag har gjort det. Jag vet att jag inte är femton men jag gjorde det i alla fall..men jag e töntig ibland också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0